Opšti uslovi kupovine
Poštovani kupci, posetom ili kupovinom na Internet prodavnici Decji Bazar prihvatate Uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se pravilima koja primenjujemo. Decji Bazar zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.
Izjava o zaštiti privatnosti
U ime Internet prodavnice Decji Bazar obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni naše internet prodavnice odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Maloletnici mogu koristiti internet prodavnicu uz nadzor roditelja ili staratelja. Decji Bazar zadržava pravo da odbije pružanja usluga, ukine nalog ili otkaže narudžbenicu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi korišćenja, a shodno zakonskim ograničenjima.
Intelektualna svojina
Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi, tekstovi, fotografije, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo Decji Bazar-a ili njegovih dobavljača i ne mogu se koristiti bez naše prethodne saglasnosti. Ukoliko za sadržaj koji se nalazi na Decji Bazar sajtu smatrate da je vaš i da je zloupotrebljen, molimo vas da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja intelektualne svojine. Sve informacije dostupne na internet stranama isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima.
Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju posetioci
Posetioci mogu slobodno komentarisati proizvode i slati email poruke. Decji Bazar ima pravo da ne objavi komentare koji su zlonamerni, sadrže nepristojne izjave, šire mržnju i diskriminaciju i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih. Takvi komentari će biti uklonjeni bez prethodnog obaveštenja. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljeno . Protiv takvih aktivnosti Decji Bazar može pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.
Opisi i slike proizvoda
Decji Bazar nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće, kao i da stavi što verodostojnije fotogradije artikala, međutim ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo vam vratiti novac ili zameniti za drugi odgovarajući artikal.
Radno vreme
Online prodavnica Decji Bazar radi od ponedeljka do petka od 09-17h. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.
Promena (ažuriranje) podataka na sajtu
Decji Bazar zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta.
Uslovi kupovine na internet prodavnici Decji Bazar
Decji Bazar je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.
Plaćanje
1. Plaćanje pouzećem
Kod plaćanja pouzećem porudžbinu plaćate prilikom isporuke. Ukoliko isporuku vrši kurirska služba moguća su: plaćanje gotovinom ili čekovima, u zavisnosti od kurirske službe. Čekovima mogućnost plaćanja na 6 rata bez kamate (prva rata ide odmah, a ostale narednih 5 meseci).
2. Plaćanje preko računa
Svoju porudžbinu možete platiti direktnom uplatom na račun Kobig doo. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci, ili putem Interneta ako imate Internet pristup svom računu (web banking).
Iznos sa porudžbine potrebno je uplatiti na br računa: 155-17879-14 Halk Bank Primalac: Kobig d.o.o. Beograd
REKLAMACIJE
Decji Bazar je svestan prava svojih kupaca, kao i činjenice da su ljudi u Srbiji još uvek nepoverljivi po pitanju kupovine preko Interneta. Zbog toga smo rešili da postupak reklamacije maksimalno pojednostavimo, kako bi i kupcu i sebi u što većoj meri olakšali posao. Bitna napomena: svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Kupac je dužan da primljenu robu proveri po prijamu i ako je došlo do neke greške, mi ćemo se potruditi da je u najkraćem roku ispravimo. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete.
Neispravna roba
Decji Bazar posluje u skladu sa zakonima Rep. Srbije i poštuje prava svojih kupaca. Ukoliko je roba u garanciji, molimo da prvo proverite servisnu mrežu proizvođača. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju. Naravno, molimo da čuvate originalna pakovanja.
Reklamacije na oštećenja u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Ukoliko uočite takvo oštećenje:
- Nemojte potpisati prijem pošiljke.
- Zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
- Ukoliko deluje da je proizvod oštećen (ili da nedostaju delovi), definitvno odbijte prijem pošiljke, i javite se nama, radi utvrđivanja daljih koraka kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod.
- Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste zaključili da je došlo do oštećenja u transportu ili:
- Da ste dobili proizvod koji niste poručili a nalazi se na računu.
- Da ste dobili proizvod koji niste poručili a nalazi se na računu.
- Da ste dobili proizvod koji niste poručili a ne nalazi se na računu.
- Da niste dobili proizviod koji ste poručili a nalazi se na računu.
- Da ste dobili proizvod kome je istekao rok trajanja.
- Da ste dobli proizvod koji je oštećen.
- Da ste dobili proizvod koji ne radi.
- Da ste dobili prizvod koji podleže garanciji bez garantnog lista.
- Obavezno sačuvajte originalnu ambalažu, u kojoj vam je pošiljka isporučena
- Molimo da slikate oštećenu ambalažu i proizvod, i sliku pošaljete na info@decjibazar.rs
Ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako sto cete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i vasim kontaktom.
Zamena veličine, boje, itd
Ukoliko se radi o odevnim predmetima, moguća je zamena za veći / manji broj, ili za drugu boju. Postupak je sledeći
- Pošaljite nam proizvode nazad
- Doplatite poštarinu za ponovno slanje – kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.
- Kada primimo vraćeni artikal i vašu doplatu za poštarinu, šaljemo vam zamenjeni artikal
Ipak to nije ono što sam mislio, hoću nešto drugo…
Ukoliko niste zadovolnji nekim artiklom (iako se ne radi o kvaru), možete ga zameniti pod sledećim uslovima
- da nije prošlo više od 14 dana od kako smo vam ga poslali
- da nam ga vratite nekorišćenog, u originalnom stanju, u orginalnoj ambalaži, sa svom propratnom dokumentacijom.
- potrebno je da doplatite razliku u ceni (ukoliko je ima) i poštarinu za ponovno slanje-kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.
U tom slučaju dobićete od nas mogućnost da umesto vraćenog proizvoda dobijete neki drugi, po vašem izboru. Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod.
Pravo potrošača na odustanak od ugovora
ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA (“Sl. glasnik RS”, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon) Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35. ovog zakona (u daljem tekstu: odustanak od ugovora). Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: obrazac za odustanak). Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku iz stava 1. ovog člana. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Ako trgovac omogući potrošaču da elektronski popuni i pošalje obrazac za odustanak, dužan je da ga o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa. Protekom roka iz člana 29. ovog zakona prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora. Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa odredbama st. 1.-5. ovog člana, radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, je na potrošaču. Oblik i sadržinu obrasca za odustanak propisuje ministar nadležan za poslove zaštite potrošača. Uz račun, dostavlja se potrošaču obrazac za odustanak od ugovora.
POVRAĆAJ NOVCA
Decji Bazar će po prijemu vraćene robe, nakon konstatacije da je roba vraćena u nekorišćenom stanju i bez oštećenja, izvršiti povraćaj uplate novca koju je primio, koristeći ista sredstva plaćanja koja je kupac koristio u prvobitnoj transakciji, osim ako se kupac nije izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja. U slučaju da se radi povrat novca usled uvažene reklamacije u garantnom roku i/ili raskida ugovora od strane kupca u propisanom roku, potrebno je da nam kupac dostavi broj svog tekućeg računa u banci ili pošti i sredstva vraćamo na njegov račun.
Obaveze potrošača u slučaju odustanka od ugovora
- U slučaju odustanka od ugovora, popunjen obrazac za odustanak (koji je dostavljen uz račun prilkom isporuke robe) pošaljite nam poštom na adresu Decji Bazar iz obrasca.
- Rok za odustanak od ugovora iznosi 14 dana, ovaj rok teče od dana kada ste Vi primilli robu ili lice koje ste ovlastili za prijem robe u Vaše ime.
- Dužni ste da nam robu u originalnoj ambalaži, sa svom propratnom dokumentacijom, vratite bez odlaganja a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad ste poslali obrazac za odustanak ( Obrazac za odustanak smatra se poslanim danom predaje na poštu i od tog dana teče rok za vraćanje robe prodavcu ).
- Snosite punu odgovornost ukoliko dođe do umanjenja vrednosti robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
- Za svako korišćenje preko toga potrošač će odgovarati za umanjenu vrednost robe.
- U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača, Vi snosite troškove vraćanja robe.
- Iznos koji ste platili po osnovu ugovora, biće Vam vraćen najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema izjave o jednostranom raskidu.