Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža) vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal.
Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima UZ FISKALNI RAČUN (ako nije poslat fiskalni račun dovoljno je priložiti odsečak brze pošte koji je uručen prilikom isporuke robe) i napisan RAZLOG VRAĆANJA:
1. Krajnji kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom. U tom slučaju se obračunavaju radni i neradni dani.
2. Ukoliko je greškom elektronska prodavnica fakturisala robu koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe. U ovom roku to može uraditit bez ikakvog objašnjenja i tažiti da zameni za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povrat novca. Zato je najbolje za kupca da robu proverava po prijemu od kurira. Kupac nas o ovom obaveštava pozivom na broj +381 11425 3550 ili slanjem poruke na sajt www.decjibazar.rs ili na fejzbuk stranicu Dečjeg Bazara.
U slučaju da kupac reklamira artikal nakon isteka ovog vremena, zbog nedostatka ili kvara kupac se upućuje u redovnu proceduru (da artikal sam odnese u ovlašćeni servis naveden na garanciji ili da kontaktira osoblje pozivom na broj +381 11 425 3550.
Kada kupac vraća artikal tada šalje kupljeni artikal brzom poštom i prilaže fiskalni račun (ako nije poslat račun dovoljno je priložiti odsečak od brze pošte koji je uručen prilikom isporuke robe), ili dolazi do magacina. Magacinsko osoblje utvrđuje ispunjavanje uslova za to (provera ispravnosti artikla, ambalaže i roka od 14 dana) i vrši nalog za ispravku ukoliko je u zakonskom roku (uzevši u obzir radne i neradne dane).
Ukoliko radnik u magacinu nije kvalifikovan da utvrdi ispravnost, primljeni artikal se šalje u servis.
Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktiate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik.Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naše osoblje kako bi vam poslali zamenu.
 Vaš Dečji Bazar