Najčešće postavljena pitanja

JESU LI SVE CENE NA WEBU 100% TAČNE?

Cene na Dečjibazar.rs web shopu se automatski ažuriraju iz naše baze artikala, tako da će u najvećem broju slučaja biti tačni. Osim toga poneki artikli nemaju iste cene za sve boje/dezene, stoga je potrebno pročitati napomenu o cenama u opisu proizvoda i prilikom izbora boje/dezena. Nakon poslate ponude možete odustati od kupovine ako niste zadovoljni s dostupnim dezenima.

JESU LI SVI ARTIKLI NA WEB SHOPU RASPOLOŽIVI?

Svi artikli na web shopu nisu uvek raspoloživi u svim dezenima, zato je potrebno napraviti
narudžbinu ili poslati upit na naš email ili telefon, nakon čega ćemo Vas kontaktirati o
raspoloživosti i roku isporuke naručene robe.

KOJI JE ROK ISPORUKE NARUČENE ROBE?

Ako je roba raspoloživa i odabrali ste način plaćanja pouzećem, poslaćemo isporuku isti dan od potvrde narudžbine, a rok za dostavu je 1-5 radnih dana.

MOGU LI NARUČITI VAN SRBIJE?

Možete naručiti, ali nažalost robu možemo isporučiti samo unutar zemlje, tako da željena adresa za dostavu robe mora biti u Republici Srbiji.

ŠTA AKO ŽELIM NEKOME POSLATI PAKET BEZ RAČUNA (poklon)?

Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti u napomeni napisati da ne želite dostavu
računa s paketom. Račun ćemo tada poslati na Vašu e-mail adresu.

ŠTA AKO ŽELIM NARUČITI ROBU NA FIRMU

Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti dodati podatke firme (ime, adresa, PIB) u napomeni.

ŠTA AKO DOBIJEM OŠTEĆENU ROBU?

Ako roba ima oštećenje ili je oštećena prilikom transporta, a Vi ste istu reklamirali u roku 14 radnih dana, dogovorit ćemo s Vama zamenu robe ili povrat sredstava.

ŠTA AKO POŠILJKA NARUČENA NA WEB SHOPU NIJE DOŠLA ZA 1-5 DANA?

Ako poslata roba nakon potvrdeo isporuci ne stigne u očekivanom vremenu (1-5 dana, prema pravilniku isporuke), kontaktirajte nas i proveritćemo sa kurirskom službom.

KOME MOGU UPUTITI REKLAMACIJE ZA KUPLJENI PROIZVOD NA WEB SHOPU?

Svako pitanje vezano za proizvode možete uputiti nama na e-mail ili telefon, ako imate razloga za zamenu ili servis nekog proizvoda.

MOGU LI ROBU PLATITI NA RATE?

Za iznose iznad 5000 dinara odobravamo plaćanje na rate čekovima gradjana bez kamate.

ŠTA AKO POŠALJEM POGREŠNO ISPUNJENU NARUDŽBENICU?

Ne brinite! Samo ponovno ispunite narudžbenicu na webshop-u, odnosno ispravite grešku i pošaljite novu narudžbinu.

GDE MOGU PRONAĆI DODATNE INFORMACIJE O SVAKOM PROIZVODU?

Ako neke informacije ne možete pronaći slobodno nam pošaljite pitanje na e-mail ili nas pozovite.

JESU LI SVE INFORMACIJE NA VAŠEM WEB SHOPU 100% TAČNE?

Naše stručno osoblje ulaže maksimalne napore u održavanju informacija na web stranici ažurnim i tačnim. Ipak, kobig d.o.o. ne može garantovati stopostotnu tačnost svih prikazanih informacija o proizvodima i uslugama. U izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. U slučaju bilo kakve promene vezane uz naručeni proizvod, obvezujemo se revidirati narudžbinu i kontaktirati kupca da se dogovorimo o alternativama. Isto tako, fotografije proizvoda ne moraju uvek odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi i treba ih shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.

Za sve dodatne informacije kontaktirajte nasna e-mail.

JESU LI MOJI PRIVATNI PODACI KOJE OSTAVLJAM KOD VAS ZAŠTIĆENI?

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju radi slanja obaveštenja o novostima (popusti, akcije, nagradne igre itd.) Web stranice sadrže informacije o proizvodima i uslugama koje nudi decjibazar. Stranice služe kao elektronsko prodajno mesto. Kobig ne može preuzeti odgovornost za eventualne štete nastale upotrebom informacija s ovih stranica u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namene.

KAKO SE PRIJAVITI NA VAŠ NEWSLETTER?

Prilikom registracije svaki korisnik se automatski prijavljuje na naš newsletter. Ako niste registrovani korisnik, a želite dobijati obaveštenja, možete se prijaviti na naš newsletter. Potrebno je samo uneti e-mail adresu, označiti prazno polje i kliknuti “Prijava”.

I ZA KRAJ – KAKO VI NAMA MOŽETE POMOĆI?

Vrlo jednostavno – tako da nas obavestite za svaku grešku na koju naiđete (pogrešan opis, boja, cena artikla, tehničke poteškoće, gramatičke greške itd), kako bismo je što pre mogli ispraviti na Vaše i na naše zadovoljstvo! Pratite nas na našem facebook profilu, komentarišite, diskutujte, pitajte, savetujte, kritikujte, hvalite i najvažnije – uživajte 🙂